26.06.2012.

Tri Samoborca biciklima putuju do Londona

Odmah kiša, jer i u Londonu je kiša kao "dobar dan"

Prenosimo prvi dan dnevnika članova BBK Krpelj iz Samobora, koji se s još 30-ak biciklista iz Hrvatske nalaze na putovanju biciklima do Londona i Olimpijskih igara. Blog/dnevnik s putovanja možete pratiti i na http://zg-lnd.bbk-krpelj.com.

1. dan, 25.06., Zagreb (Samobor) - Goričan

Nakon dugih priprema, najave godišnjeg odmora i priprema svega oko toga da se ostvari put za London, došao je i taj dan. Bilo je tako daleko, a tako je brzo došao. Sve više ljudi oko mene govori "vrijeme leti", moj odgovor je: ne leti vrijeme, letimo mi. Posljednja provjera stvari, i dalje nemam osjećaj da idemo na taj put, već kao da idem na uobičajenu cjelodnevnu biciklijadu pa sam navečer nazad. Od silnih obaveza i briga koje se motaju po glavi (uglavnom nepotrebnih), neka osjetila otupe, ponekad žalim što nemam(o) više onaj osjećaj kao djeca, pred put na more ta noć se nije spavala.

Nas tri Samoborca smo se našli u 6.30 na Trgu u Samoboru. Familija, ekipa iz kluba, kratka kava i u 7.00 polazak prema Zagrebu - Muzeju Dražena Petrovića. Dolazimo nešto prije 8. Većina ekipe iz Pedalinaca, predstavnika medija, prijatelja se nalazi tamo. Daju se izjave, provjerava se oprema, osjeti se lagano uzbuđenje. Britanski konzulat s BBK Krpelj logom na desnom ramenu, neprocjenjivo! :) Pozdravljamo i zahvaljivamo svima koji su nazočni i pomogli (i dalje pomažu) oko cijelog puta.

U 9.00 sjedamo i krećemo, kao glista polako se formira kolona, klizimo praznim Zagrebom, većina je na produženom vikendu. Brzo prolazimo Zagreb, Sesvete i već smo na putu prema Zelini. Prvi odmor prije Novog Marofa, sljedeći planiraramo u Varaždinu. Vrijeme je idealno, oblačno i ne prevruće, optimalno za pedaliranje. U daljini se nešto crni, no nemamo brige.

U Varaždinu smo u 14 sati gdje nas dočekuje ekipa iz 3sporta.com i BK Sloga, taman pred dolazak kiša. Nakon zajedničkog slikanja i razgovora i dalje kiši, idemo prema Čakovcu. Navlačimo opremu i nastavljamo dalje. Kiša je slaba i povremena, ne predstavlja neku smetnju, ipak idemo za London, a tamo je kiša "dobar dan". Preko 100 km je u nogama - Nedelišće, Čakovec. Idemo desno prema Goričanu, restoranu Zelengaj, gdje je naše prvo odredište. Na pola puta od Čakovca do Goričana, ponovno kiša, koja se sve jače pojačava. Za vrijeme krpanja gume od kolege, spaja se nebo i zemlja, veselo. :)

Većina je navukla samo kabanice i gamaše (bez kišnih hlača) pa nam voda lagano prodire u obuću. Dolazimo do restorana, skidanje mokrih stvari, sušenje. Prijeđenih 150 km (mi Samoborci), od Zagreba 125 km. Kiša jenjava, postavljamo šatore i slijedi priprema za večeru. Plan puta i sastanak za prethodne dane, ekipa odlična, atmosfera vesela, naročito uz domaće specijalitete (bermet i rakiju. :)

Poslije svake kiše dolazi sunce, zar ne? Duga na nebu, najava lijepe noći. Krajolik predivan, šatori postavljeni odmah uz jezerce, cuga u ruci, pregledavanje slika. Dosta sjedimo danja za računalom. Dnevnih 10 sati sada smanjujem na 30 minuta. :)

Sutra ujutro prelazimo granicu, 5 dana "Mađe", ima tu neko jezero usput, kažu da je "blatno". Budemo ga i mi malo zamuljali. :)