komentari na tekst: Rotor 15. lipnja, kolodvor za primjer!

E moj gradonačelniče!
Sada divaniš o kvaliteti izvedbe, debljini asfalta i slične daješ komentare, o kojima pojma nemaš.
Prvenstveno rotor nije smio biti na toj poziciji, već na lokaciji postojećeg semafora, ma koliko su obližnji vlasnici tražili odštete. Pa makar je trebalo prići njihovom preseljenju, a ne da na takav način rješavamo promet i da još usto naglašavamo kako se rotori grade po Europi. Rotori se projektiraju i oblikuju prema predviđenom kapacitetu prometa, a ne prema željama autoprevoznika.
Tvrdim ODGOVORNO da niti jedan rotor na našem području nije izgrađen 100% po utvrđenim standardima i za promet koji se očekuje u projektnom razdoblju. Onaj kod Merkatora je za sada još uvijek najpovoljniji,jer je u njemu promet slab, makar nisu poštivani standardi.
Na svim ostalim rotorima vidljivo je da je putanje (trajektorija) vozila drugačija nego su rotori projektirani. Radi toga su uništeni rubnjaci, posebno na izlaznim krakovima iz rotora.

komentar od: prometaš

komentirano: 10.06.2010.

Lepa kompozicija. Krešo, tabla i hidrant dominiraju u prvom planu. Daleko u pozadini nejasno se nazire nekakva rupetina kaj bi trebala glumit gradilište.

komentar od: Graditelj

komentirano: 10.06.2010.

Ajde "prometaš" skockaj se! Niti ti nisi 100% izrađen pak ti ipak mi svi dopuštamo da nas maltretiraš. Pretpostavljam da si faks odradil na "prometu", a znamo kaj to je. Jedino se nadam da je jedini predmet kojega si moral kupiti u vezi sa poznavanjem boja:gore-crveno, u sredini- žuto,dolje - zeleno.

komentar od: semafor

komentirano: 10.06.2010.

Samo marsovci mogu napraviti pravilne krugove u žitu u jednoj noći,dok drugima treba veliki,veliki šestar i jako puno vremena da naprave krug na cesti.

komentar od: www.marsovci napadaju.com

komentirano: 10.06.2010.

Jedini i neponovljivi projekat grada Samobora Autobusno željeznički kolodvor bez pruge,vagona i lokomotive,koje nisu i na vidiku,lako je moguće da uđemo i u Ginesovi knjigu rekorda po gluposti.

komentar od: HDZ ZNA

komentirano: 10.06.2010.

Od tih silnih rotora kaj je spominjal,Beljaku se zavrtelo u glavi,pak mu ni za zameriti kaj mlati praznu slamu.

komentar od: tama

komentirano: 11.06.2010.

Ovaj Beljak bu sve promenil. Sad više ni dobro ni po leti imeti Dan grada Samobora nek bu na jesen po kiši. A morti se preklapa s Gradonačelinikovim godišnjim odmorom pa kak bu onda to?!

komentar od: Ana

komentirano: 11.06.2010.

Gospon semafor, prometne znanosti sam studirao prije nego je u Zagrebu otvoren fakultet na kojem se kupuju diplome.
S obzirom da nije bilo stručne literature na našem jeziku, služili smo se uglavnom njemačkim preporukama: RAL-Q,RAL-L1,RAL-K. RAST, i td.
Uvijek je osnova za projektiranje, bilo koje prometnice, studija opterećenja u određenom periodu, pa se na temelju nje određuje širina kolnika, visinski i horizontalni elementi i konstrukcija kolnika. Slično je i kod rotora. Ovi takozvani "mali rotori" koji se rade kod nas, trebaju udovoljiti osnovni kriterij da svako vozilo, pa i šleper prođu kroz njega normalno, bez nasjedanja na rubnjake.
Ako treba više, gosponu semaforu ću održati i predavanje uz prikaz slika kako treba izgledati rotor.

komentar od: prometaš

komentirano: 11.06.2010.

vidi kretena, napise "Tvrdim ODGOVORNO da niti jedan rotor na našem području nije izgrađen 100%" i potpise se sa "prometaš", daj budalo, ak nekaj ODGOVORNO TVRDIS potpisi se imenom i prezimenom....
(ja zato nis ne tvrdim)

komentar od: politiko

komentirano: 11.06.2010.

kaj se prepucavate,,,,,,vidite samu jamu na gradilištu,zgleda da bu to zamjenski bazen umjesto šmithena.......pozdrav

komentar od: opaki

komentirano: 11.06.2010.

Draga Ana, prema statistikama, listopad je mejsec sa najmanje padalina u godini, u Samoboru, svakako, tokom 5 godina odrzavanja dana grada u tom terminu, niti jednom nije pala kisa, a mogu se sjetiti nebrojeno puta kada je na Aninovo kisa rastjerala plesace sa tanc placa

komentar od: mali b.

komentirano: 11.06.2010.

E moj politiko.
Da se potpisuješ punim imenom, vjerovao bih da si u pravu. Ovako, već samim "potpisom" ili kako se to "hrvatski" veli nickom, potvrđuješ da živiš u sredini u kojoj nije dobro predstaviti se po imenu i reči nešto konkretno iz svoje struke, ma koliko bio u pravu.
Vjerujem da zato čovjeka, koji sigurno zna i stručnjak je za područje o kojem piše, nazivaš KRETENOM.
Ovakvim načinom komuniciranja ne možeš popraviti evidentno učinjene pogreške na rotorima po Samoboru. Konačno, ako nisi slijep, već samo imaš karakteristike koje "pripisuješ" drugima,pogledaj tragove vozila na bilo kojem rotoru u Samoboru,posebno ispred "Konzuma" koji je najopterećeniji, a zatim odi do Brežica i pokušaj vidjeti kakve su razlike.
Vjerujem da će Europa natjerati da radimo prvenstveno po kvalitetnim projektima, sa firmama koje imaju određene reference, a ne sa najjeftinijim ili onima koji nude min.10% provizije potpisniku projekta.

komentar od: prometaš

komentirano: 11.06.2010.

Samo bih komentirao da nam je rotor kod "Konzuma" van svakih standarda. Vjerojatno su zaboravili da tom relacijom, kao i kružnim tokom prolaze bus i šleperi sa prikolicama. Inače kad nam opet dođe zima i smrzavica rotor postaje pravo klizalište zbog prevelikog nagnuća.

komentar od: nevenko

komentirano: 11.06.2010.

Poštovani Nevenko, upravo o tome pišem.
Niti jedan rotor u Samoboru nije izgrađen prema određenim njemačkim uputstvima koji se trebaju kod nas primjenivati i Prijedlogu pravilnika za izradu malih rotora.
Onaj sa potpisom "politiko" očito pripada onoj struji koja je zadužena štititi sve, pa makar i loše, samo ako je njegova politička opcija tako naredila.
Nažalost, znanje i struka se još uvijek kod nas ne cijene.
Kad sam napisao 10% za potpisnika (ne najkvalitetnijeg ponuđenog) projekta, kolege mi vele da sam naivan, da je postotak puno veći. Zato radimo razne rebalanse i sipamo šuplje u prazno. Moj kolega koji je vlasnik jednog biroa (izvan Hrvatske)kod svakog natječaja predaje čitavu referentnu knjigu kojom dokazuje svoju sposobnost i kvalitetu. A mi?

komentar od: prometaš

komentirano: 11.06.2010.

bi se Marijo Vlahović potpisal da sme

komentar od: e moja politiko

komentirano: 11.06.2010.

Zato sam i napisal "ja niš ne tvrdim" premetaš moj, ocito to nisi skuzil.
Prometaš, kaj ceka? tuzi grad, tuzi gradonacelnika, il jednostavno odi tam i reci mu kaj ti mislis kak bi to trebalo bit?! Svi znaju za cije su vrijeme nastali ti rotori kod konzuma i sl. Ovaj jos niste probali, kad probate i skuzite da je opet krivo napravljeno, onda komentirajte.

komentar od: politiko

komentirano: 11.06.2010.

prometas je sasvimu pravu svezi rotora.
niti jedan,ama bas ni jedan nije napravljen da pola sepera ne prolazi po hrvatskom izumu , ivicnjak...Zadovoljava jedino u s. nedelji onaj prvi kod ulaza u "grad"

komentar od: stegnimo remen

komentirano: 11.06.2010.

Ako želite marsovci će u jednoj noći napraviti rotor sa tri trake isti kao u Novom Zagrebu lijep, širok,prostran,ali ćemo imati svaki dan prometnu nesreću,zato već sada agencija marsovci napadaju organizira tečaj vožnje i način ponašanja u rotoru.
Jedna opaska:sačuvat će se novoasfaltirani dio Ulice 151.samoborske brigade.
Vidljivo je vožnjom kroz tu ulicu koliko je izvođač radova dao do očuvanja okoliša.Pri gradnji ceste drva i granje samo je izgurao bagerima uz cestu i tako ostavio ,pa i danas tako stoje uz cestu,a da ne pričamo o šahtovima koji će za koji mjesec biti viši od 10 cm od nivoa ceste .I takvu cestu treba sačuvati.
O moj Bože gdje mi živimo.

komentar od: www.marsovci napadaju .com

komentirano: 11.06.2010.

a kad bu svizac zamotal čokoladu?

komentar od: sam pitam

komentirano: 12.06.2010.

Godinama sam putoval autobusom na posel i s posla autobusom.
Kad sam pročital ovaj članak, postalo mi je jasno zakaj se moja žena navek srdila gdi sam, da me ni nigdar doma i tak u tom smislu. A sad mi je jasno da je razlog taj kaj zagrebački autobusni kolodvor nema ni na ulasku ni na izlasku rotor.

komentar od: putnik

komentirano: 12.06.2010.

Već sam pisal kak jedna naša gradska službenica komentira svakodnevno putovanje na posel od Zagreba do Sanobora. " Sve mi se vrti u glavi, od tih silnih rotora".
Sad si zamislite kad se bu izgradila obilaznica (srećom ne u Beljakovom mandatu), onda bu prvi rotor bil pri Gromu, zatim po gradonačelniku, na Cesarčevoj, konačno pročitajte pa bute vidli.
Kaj bu ta sirota naša službenica? Prešla na vreme vu penziju, ili bu čekala da joj Beljak na čist zavrti glavu?

komentar od: radnik

komentirano: 12.06.2010.

Gosponu (kak to gordo zvuči) politiku na znanje.
Prvi rotor rađen je kod Doma zdravlja, za vrijeme mandata Pavla Groma. Navodno nije bilo više prostora, pa je zato skučen. No, to nije istina, mogao je biti veći, a da ne zadire jače u privatni posjed.
Ovaj kod Konzuma je prava katastrofa u vođenju prometa.
I kod jednog i kod drugog pročelnik za graditeljstvo je bio upoznat sa nedostacima.
Bilo je mjesta, moglo se napraviti daleko bolje, ali pitanje je zašto su projekte radili neki biroi iz Jaske, koji izgleda nikada nije proučili kako se rotori projektiraju, umjesto priznatih projektnih kuća sa "pedigreom".
Onaj u Sv. Nedelji je utoliko dobar jer ima široki kolnik, ali je zamišljen loše sa dva vozna traka, nedovoljnih dužina za preplitanje. Prilazi, a posebno izlazi na svim rotorima su KRIVO projektirani.
Njemci predlažu složene krivine od tri radijusa, ako vam to "gospon politiko", nešto znači.
Svakom prometašu, pa i vozaču, u svakom slučaju jako puno.

komentar od: prometaš

komentirano: 14.06.2010.

Nadajmo se da će i onaj kretenski semafor kod Kauflanda, koji se bezveze pali i usred noći, biti zamijenjen rotorom.

komentar od: Samoborac

komentirano: 14.06.2010.

Kolega prometaš,
s obzirom na pokazano znanje (barem prema tekstovima na ovom forumu) šteta je da ulazite u "prosvjećivanje" stalnih provokatora i neznalica koji se potpisuju s "politiko". Bilo bi puno korisnije da svoje znanje i iskustvo ponudite gradskim službama ili gradonačelniku kako bi se još u fazi projektiranja bezbrojunih rotora u našem gradu. Rotori na svakih stotinjak metara neće riješiti probleme promete, već cjelovito prometno rješenje glavnih porometnica u gradu, što je očito preveliki zalogaj za gradsku vlast koja na brzinu (jer izbori su već za tri godine!) želi napraviti nešto, a to je očigledno upitne i kratkotrajne kvalitete.

komentar od: dobronamjerni prometaš

komentirano: 14.06.2010.

U ovom Samoboru je hrpa kretena,kaj god se bu napravilo nikad niš nebu dobro,sram vas može bit,ko da ste pobrali svu pamet sveta,di su oni naši stari Samoborci,to je sami jal i prokletstvo,fuj.

komentar od: rođeni samoborac a ne dotepenec

komentirano: 14.06.2010.

Dobronamjerni prometaš je u pravu, ali što to vrijede kad se poslovi sklapaju sa "najpovoljnijima, a ne sa najstručnijima. Ne jednom sam javno polemizirao o tim problemima, ali uzalud.
Očito s vama mogu u dijalog i raspravu, ali sa mnogim odgovornim ne. (Opet aludiram na određeni postotak).

komentar od: prometaš

komentirano: 15.06.2010.

pour cette édition, chrome suédois industries un motif de camouflage et superposition de m90 géométrique avec une pluie camouflage pour qui incorpore une bille de verre spécial finir qui reflete la lumiere jusqu'a 100 metres.au cours de la journée, ces sacs semblent etre couverts dans la nuit et m90 acom et géométriques # 8212;Adidas Yeezy Boost 350 V2 sous une lumiere & # 8212;ADIDAS ULTRA BOOST SNS ils refletent la superposition de pluie camouflage créé.ADIDAS CAMPUSdéveloppé en quantités limitées,ADIDAS SPRINGBLADE DRIVE 2 victor,NIKE AIR FORCE 1 07 HIGH citoyen et chrome sont maintenant disponibles au barrage de sacs avec des prix de 95 $us.ADIDAS YEEZY BOOST 550la top model kate moss a une nouvelle fois devant l'objectif de terry richardson.ADIDAS ORIGINALS PRIDE PACKsemblable a son récent travail avec supreme, le modele est de fumer une cigarette pendant qu'elle tire avec le photographe de new york.il y a quelque chose a propos de kate moss.elle a besoin d'une cigarette et ça les rend plus sexy avec son look que la plupart des autres des le début.vérifiez la tige apres le saut.notre dernier highsnobiety révélateur est l'un de nos préférés, venant de gens bien baignade a stussy et un singe!ADIDAS ACE 16.3 TFnous avons trois prix disponibles pour les trois gagnants de la vendu stussy x bape collaboration.ADIDAS STAN SMITH M SCHUHEvoici les éléments qui pourraient etre gagné:entrée: suivez @ highsnobiety et @ stussy sur twitter et tweet le texte suivant:suivez @ highsnobiety & # 038; @ stussy & # 038; rt ce message pour gagner un stussy x bape les experts!# increasethetweets : quiconque porte ou le bape dans leur photo de profil stussy a une meilleure chance de gagner!concours se termine feb 17, 2011.bonne chance!ADIDAS YEEZY 950voir les deux autres prix boîtes apres le clic.
Friend link:Nike Huarache Mens Shoes,Nike Air Jordan Sky High OG Shoes,Nike Air Max 1 Ultra SE Shoes,Nike Air Max 2016,2017 Nike Air Max,Nike Air Max 90 Mid
Friend link:Nike Huarache Mens Shoes,Nike Air Jordan Sky High OG Shoes,Nike Air Max 1 Ultra SE Shoes,Nike Air Max 2016,2017 Nike Air Max,Nike Air Max 90 Mid